איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

איטום קירות חיצוניים בסנפלינגעבודה בגובה היא עבודה שעלולה להיות מאוד מסוכנת, במיוחד עבור חברות איטום מבנים שלעיתים צריכות להשתמש בסנפלינג, פיגומים, מנופי סל, במות הרמה ועוד. ואם אתם צריכים חברת איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, ריכזנו עבורכם את כלל המידע שמומלץ לדעת לפני שחותמים על חוזה התקשרות עם חברת האיטום.

לרבות מורכבות העבודה, החומרים והכלים הדרושים עבור איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, חשוב גם לזכור שאנשי האיטום מתמודדים עם אתגרים נוספים ואחרים. למשל, עבודת איטום מצריכה מאנשי האיטום פירוק של אלמנטים שונים במבנה, התמודדות עם תנאי מזג האוויר ועוד. אם כך, רגע לפני שמזמינים חברת איטום בניינים, חשוב להבין במה העבודה הזאת בעצם כרוכה. 

במה כרוכה עבודת איטום מבנים וקירות חיצוניים?

עבודות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג דורשות מיומנויות מיוחדות וציוד בטיחות כמו פיגומים וסנפלינג, אבל מעבר לכך, עבודות אלו מצריכות הכרה והבנה של חלקי הבניין השונים. למשל, חברת איטום חייבת להבחין בין סוגי האלמנטים המצריכים פירוק, מכיוון שגורמים שונים כמו מרזבים, סולמות גג, צלחות לוויין ועוד, הינם גורמים שמפריעים לבצע כהלכה את עבודת האיטום. 

לכן, בראש ובראשונה, עבודת האיטום כוללת בדיקה מקיפה של המבנה. החברה תבדוק מה היא צריכה לפרק כדי לבצע את העבודה, אבל אנשי הצוות יבדקו גם את מצב האיטום הנוכחי במבנה. במידה שהוא בלוי וישן, ייתכן שיהיה צורך להסיר את כל חומרי האיטום הנוכחיים. מדוע? המשיכו לקרוא, מדוע חובה (או לא חובה) להסיר איטום קיים לפני התקנת איטום חדש?

האם צריך להסיר איטום בלוי לפני התקנת חדש?

לשאלה הזאת יש כמה תשובות אפשריות, כאשר הכול יהיה תלוי בסוג האיטום הנוכחי וכן בסוג חומרי האיטום החדשים שאתם מעוניינים להתקין. בעוד כי חומר איטום מסוים יכול לדחות חומר איטום מסוג אחר, התוצאה בדרך כלל תהיה עבודת איטום לא איכותית, נזילות מים ואפילו הצפות במקרים חמורים. 

חומרי איטום אקריליים יכולים לדחות חומרי איטום עשויים זפת, בעוד כי יריעות ביטומניות יכולות לדחות חומרים צמנטים וכדומה. לכן, לפני שאתם מזמינים חברת איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, חשוב קודם כל לוודא לא רק את מצב האיטום הנוכחי, אלא גם את סוג חומרי האיטום הנוכחיים. אם חומרי האיטום בלויים אך רק מצריכים תיקון, יהיה צורך להשתמש באותם חומרים שמותקנים אצלכם כרגע. אם יהיה צורך להשתמש בחומר איטום מסוג אחר ממה שקיים אצלכם כרגע, בד"כ יהיה צורך להסיר את כלל חומרי האיטום הנוכחיים לפני התקנת החדשים. 

מחירי איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

מחירי איטום קירות חיצוניים בסנפלינג יכולים לנוע בין הטווחים הממוצעים של כמה אלפי שקלים בודדים ומעלה, כאשר מחיר העבודה יהיה תלוי בכמה גורמים שונים. המחיר לסנפלינג עצמו ללא עבודת האיטום, עשוי לנוע בין כ-1,500 ₪ – 2,500 ₪, בעוד כי איטום קירות חיצוניים יכול להיות מתומחר ב-100 – 350 ₪ למטר מרובע.  

בזמן שניתן להשתמש בחומרי איטום המבוססים על התקנה ידנית שלהם, אפשר גם להשתמש בחומרי איטום המבוססים על התזה. במקרים אלו, מחיר איטום קירות חיצוניים בהתזה יכול לנוע בין כ-1,000 ₪ – 2,000 ₪ (לקיר אחד). בדרך כלל, מחיר זה מתייחס להתזה באמצעות חומר כמו סילר מסיליקון. 

איך להוזיל עלויות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג? 

הזמנת אנשי איטום מקצועיים לעבודה בגובה עלולה להיות יקרה למדי, ולכן חשוב למצוא דרכים להוזיל עלויות כאשר מזמינים אותם לעבודות איטום של בנייני מגורים או בניינים משרדיים. למרבה המזל, בעידן הטכנולוגי כל כך שלנו, ישנן כמה אסטרטגיות שיכולות לעזור לחסוך כסף ועדיין להבטיח עבודה איכותית. 

למשל, אפשר להשתמש בדוקטור גוגל כדי לאתר אנשי מקצוע מוסמכים המציעים הנחות על השירותים שלהם, כמו גם לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג. אם דרכים אלו לא עובדות לכם, אתם יכולים לפנות לחברת האיטום כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, ואולי אפילו לנסות להתמקח על המחיר. 

מה האחריות הניתנת על איטום ומה כוללת? 

אחריות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג יכולה לכלול היבטים שונים של עבודת האיטום, כאשר רוב חברות האיטום בדרך כלל מספקות אחריות שתוקפה נע בין 3 שנים ועד 10 שנות אחריות. האחריות אמורה לכסות את כל המקרים בהם מתרחשת נזילת מים לאחר איטום המבנה, כאשר האחריות בדרך כלל מכסה גם מקרים של התיישנות חומרי האיטום.

יחד עם אחריות יחסית רחבה שנותנים חברות איטום מבנים, חשוב לקחת בחשבון שכל מקרה של חבלה ע"י גורם אנושי לרוב לא יהיה כלול באחריות. אם לאחרונה התקנתם מרזבים, סולמות גג, צלחות לוויין וכולי, וקרה שבטעות גרמתם לנזק בחומרי האיטום, רוב הסיכויים שליקויים אלו לא יהיו כלולים באחריות. 

על איטום מבנים לא חוסכים כמה שקלים 

איטום קירות בסנפלינג היא עבודה מאתגרת הדורשת כישורים מיוחדים, וזה בדיוק מה שאתם צריכים לחפש כאשר תנסו לאתר חברת איטום ושיקום קירות בניינים. חשוב מאוד לשנן ולזכור, הסתייעות בקבלנים מנוסים שיש להם ניסיון בפרויקטים מסוג זה, זו פעולה שיכולה לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. ככל שהקבלן יהיה מקצועי יותר, ככה עבודת האיטום פחות תצריך תיקונים ותחזוקה שוטפת בטווח הארוך. 

אז, כמו שאומרים, לפעמים הזול עלול לצאת יקר, ולכן עבודת איטום זולה היא לא בהכרח עבודה איכותית. המלצה מאיתנו, אמנם אפשר לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג, אבל אם אתם צריכים להוציא עוד כמה שקלים על קבלנים מקצועיים ובעלי מוניטין מבוסס ברחבי הארץ, אל תחשבו פעמיים. לא פעם, התוספת במחיר עשויה להיות שווה את זה. אין בעיה, נסו לחסוך כסף איפה שאפשר, אבל איפה שפחות מומלץ, זכרו ששירות מקצועי שווה תשלום בהתאם. 

איטום בסנפלינגבניינים רבים כיום בוחרים בשירותי איטום בסנפלינג. רוצים לאטום את הקירות החיצוניים של בניין המגורים שלכם? אתם חייבים להכיר את כל השיטות הקיימות לביצוע מגוון רחב של עבודות גובה על הקירות החיצוניים של הבניין שלכם. כיום ישנן שיטות רבות, בשורות הבאות תכירו את השיטות הטובות והמוצלחות ביותר. כמו כן חשוב לדעת כי בניגוד למקובל לחשוב, עבודות האיטום בבניין המגורים שלכם אינן מסתכמות באיטום הגג בלבד. בשורות הבאות נכיר את כל הדגשים החשובים אודות עבודות איטום חשובות שישמרו על הבניין שלכם מפני כל נזקי מזג האוויר. אך רגע לפני שנכיר מקרוב את כל עבודות האיטום החשובות ביותר שיש לבצע כל מספר שנים, חשוב שתכירו את שיטות העבודה בגובה.

 

אנשי מקצוע רבים בוחרים להגיע מצויידים בפיגומים לטובת השלמת עבודות שונות בגובה

כפי שציינו לעיל, כיום יש מגוון רחב של שיטות עבודה בגובה. אחת השיטות הטובות ביותר היא עבודת איטום בסנפלינג, בה נעסוק בהרחבה בשורות הבאות. אך פרט לשיטה זו, ישנם אנשי מקצוע רבים שבוחרים להשלים שלל עבודות גובה בעזרת פיגומים או מנופים. עבודות גובה בעזרת פיגומים מאפשרות למספר אנשי מקצוע לעבוד במקביל. כמו כן השימוש בפיגומים מבטיח נוחות מירבות של כל אנשי המקצוע, מה שברוב המקרים משפיע על איכות העבודה. אנשי מקצוע שעובדים בנוחות ומגיעים לכל פינה בקירות החיצוניים של בניין המגורים שלכם, יוכלו להשלים את כל עבודות האיטום ללא כל בעיה. עם זאת, חשוב להדגיש כי העבודה על פיגומים כוללת הובלה של הפיגומים למקום המגורים שלכם, הרכבתם ולאחר תום העבודה, פירוקם והובלתם חזרה. הליך זה הופך את העבודה על הפיגומים למעט מורכבת, ארוכה ולא זולה במיוחד.

עבודה בגובה בעזרת מנופים – הכירו את היתרונות והחסרונות

אפשרות נוספת של עבודה בגובה היא בעזרת מנופים. בהשוואה לפיגומים, המנופים כוללים יתרון ברור – אין צורך בשירותי הובלה והרכבה של הפיגומים. חיסכון זה בא לידי ביטוי בחיסכון של זמן יקר וכן בחיסכון של עלויות הובלה והרכבה. מנגד, השימוש במנופים להשלמת עבודות גובה שונות אינה תמיד מיטבית. ישנם לא מעט מקרים בהם המנוף לא יכול להגיע לכל פינה בקירות החיצוניים של הבניין. במקרים אלה אנשי המקצוע לא יצליחו לעבוד בנוחות הנדרשת מה שברוב המקרים ישפיע על איכות העבודה. אז מה כדאי לבחור? האפשרות השלישית כוללת את היתרונות כולם – עבודות גובה איטום בסנפלינג.

 

השיטה הטובה מכולן – היתרונות הגדולים של איטום בסנפלינג

איטום בסנפלינג מאפשר לאנשי המקצוע לעבוד בכל גובה ובכל פינה ללא כל מגבלה. נתון זה מבטיח לעובדים נוחות מירבית, מה שכמובן יוביל לעבודה מקצועית ומדוייקת. איטום קירות חיצוניים בסנפלינג אינו מצריך שירותי הובלה, הרכבה ופירוק, בשונה משיטת העבודה על הפיגומים. עבודה בעזרת חבלי סנפלינג מבטיחה לכלל הבוחרים בה עבודה מהירה, מקצועית ויסודית למדי. מרבית האנשים שבוחרים לעשות עבודות איטום שונות בבניין המגורים שלהם, בוחרים בשירותי עבודות גובה בעזרת סנפלינג. חשוב להדגיש כי על מנת לעבוד נכון על סנפלינג אנשי המקצוע חייבים לעבור הכשרה מקצועית הכוללת דגשים חשובים לעבודה מדוייקת ולשמירה על הבטיחות לאורך כל תקופת השימוש והעבודה בגובה. וודאו שאתם בוחרים נכון את אנשי המקצוע המיומנים ביותר שהספיקו להשלים את כל שלבי ההכשרה לעבודה בעזרת סנפלינג ומחזיקים בכל הרישיונות הנדרשים לכך.

מדוע חשוב כל כך לאטום את הקירות החיצוניים של בניין המגורים שלכם?

כעת, חשוב שתכירו כמה דגשים חשובים אודות חשיבות איטום בסנפלינג. אנשים רבים בטוחים כי עבודות איטום הגג הן עבודות האיטום היחידות שיש לבצע בבניין מידי מספר שנים. אך האמת היא שחייבים להשלים עבודות איטום גם לקירות החיצוניים של הבניין. קירות חיצוניים שאינם אטומים מאפשרים פגיעה משמעותית של נזקי מזג האוויר בבניין כולו. חשוב לדעת כי כל מספר שנים יש לאטום את הקירות החיצוניים של הבניין ולהבטיח את אי חדירתם של מי הגשמים בעונת החורף וכן את שמירת הטמפרטורה בעונת הקיץ. מי הגשמים בחורף יכולים לחדור אל פנים הקירות החיצוניים שאינם אטומים. חדירת מי הגשמים עלולה ליצור רטיבויות בפנים הדירות וכן להגיע לבסיסי הבניין ולאורך השנים לערער את בטיחותו.

 

לא רק מפני הגשם – בידוד טמפרטורה בעונת הקיץ החמה

גם עונת הקיץ החמה מסכנת קירות חיצוניים שאינם אטומים. קירות אטומים מצליחים לבודד בצורה מיטבית את תנאי מזג האוויר. מנגד, קירות שאינם אטומים לא יבודדו את הטמפרטורה החמה בעונת הקיץ, מה שיכול להשפיע רבות על הבניין בכלל ועל הדירות בפרט. רוצים לשמור על טמפרטורה נעימה בחלל הדירה שלכם? קיימת חשיבות רבה להקפיד על איטום בסנפלינג לקירות החיצוניים של הבניין שלכם כל מספר שנים בודדות. בחירה נכונה של אנשי מקצוע מיומנים וכן של שיטת עבודה בגובה מיטבית, תבטיח לכם שירות מקצועי שיאטום באופן הרמטי את הקירות החיצוניים של הבניין ויבטיח שמירה מיטבית על הבניין כולו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.