התקנת שלטים בגובה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

רגע לפני הזמנת חברת התקנת שלטים בגובה, אתם תרצו לוודא כמה פרטים חשובים. למשל, תרצו לבדוק האם החברה מוסמכת לסוג העבודה שאתם צריכים להוציא לפועל. ובעוד שישנן לא מעט חברות התקנת שלטים ברחבי הארץ, חשוב לבחור באחת הנכונה. כדי להקל על המשימה, ריכזנו את כל מה שצריך לדעת בנושא. 

כאשר מבקשים להסתייע בשירות מסוג התקנת שלטים בגובה, חשוב להבחין בין סוגי אמצעי הפרסום, השילוט וההתקנים שניתן ליישם בגבהים שונים. במילים אחרות, כל חברת התקנות עשויה להתמחות בהתקנות מסוגים אחרים. בעוד כי אחת תתמחה בהתקנת שלטי חוצות, חברה אחרת תתמחה בהתקנת שילוט לעסקים בלבד. מה חשוב לדעת בנושא וכיצד לאתר את חברת השילוט הנכונה לכם? המשיכו לקרוא. 

התקנת שלטים בגובה ומיתוג העסק 

למה בכלל צריך התקנת שילוט בגובה? באופן כללי, התקנת שלטים בגובה היא דרך לא פחות ממצוינת להבליט את העסק שלכם ולהגדיל את הנראות והנוכחות של המותג שלכם. בין אם אתם מחפשים להתקין שלט חדש או להחליף קיים, חשוב להבין במה שילוט מסוג זה יכול לתרום לעסק שלכם. זאת, מנת להבטיח שהשילוט שלכם יהיה מותקן בצורה נכונה ובטוחה. 

אם עושים דברים בצורה נכונה, התקנת שלטים בגובה היא חלק חשוב במיתוג העסק. בהיבט הזה של הדברים, התקנת שלטים בגובה עוזרת ליצור השפעה חזותית חזקה, למשוך לקוחות ולבנות מוניטין חיובי. בין אם העסק ממוקם בדרום, מרכז או צפון הארץ, התקנת השלטים יכולה להתבצע באופן רוחבי ואופקי. 

מי צריך התקנת שלטים בגובה?

באופן כללי, גם אם העסק שלכם מוכר פיזית בתל אביב, חיפה או בכלל באזור של רמת הגולן, בימינו עסקים מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ בצורה מקוונת. ולכן כל כך חשוב להגביר את הנראות של המותג בצורה רוחבית ברחבי הארץ, כי השמיים הם הגבול מבחינה עסקית. בקונטקסט הזה של הדברים, התקנת שילוט בגובה היא שירות שעסקים קטנים צריכים וכן גדולים יותר, חברות, ארגונים וכולי. 

כל עוד יש לכם מסר עסקי מסוים להעביר לציבור, התקנת השלטים תאפשר לכם למסור את הבשורה השיווקית או העסקית שלכם. וכדי שתהיו מסוגלים להעביר את המסר בצורה הכי נכונה החוצה לקהל הרחב, אתם תצטרכו בית דפוס מקצועי להדפסת השילוט. אם ככה, בואו נבין כמה דגשים חשובים בבחירת בית דפוס מהסוג הזה.

מי בית הדפוס שילווה את הפרויקט ועל מה יהיה אחראי? 

בכל הנוגע למיתוג העסק וכן התקנת שלטים בגובה, בחירת בית הדפוס הנכון היא חיונית כבר בתחילת התהליך. לא רק שבית הדפוס יבטיח שהשילוט ייראה מקצועי ואטרקטיבי, אלא גם יבטיח שהוא יותקן בצורה נכונה ובטוחה. מטעם בית הדפוס, תוכלו למצוא מתקינים מקצועיים שעובדים בכל חלקי ישראל הקטנה שלנו. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים למצוא מתקינים עצמאיים בעצמכם, זו גם אופציה. 

המלצה מאיתנו, בין אם תבחרו בית דפוס כזה או אחר, חשוב להתייחס לאיכות החומרים בהם נעשה שימוש. כמו כן, תבדקו מהו גודל השלטים המקסימלי שאותו בית דפוס יכול לייצר עבורכם. בסופו של דבר, חשוב למצוא בית דפוס בעל ניסיון ביצירת שלטים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים ויבטיחו ייצוג נכון של מיתוג העסק שלכם.

תכנון ההתקנה ועיצוב השילוט העסקי שלכם 

בכל הנוגע להתקנת שילוט עסקים בגובה, שלב התכנון של השילוט חשוב לא פחות מאשר השלב של ההתקנה בפועל. בתוך כך, בדרך כלל תהיה דרישה לייצר עיצוב שייראה מרחוק, וזה מוביל אותנו לפרמטר החשוב הבא שצריך לקחת בחשבון – מיקום התקנת השילוט. אתם צריכים למצוא מיקום אסטרטגי שנראה מרחוק כשם שהעיצוב צריך להיות ייחודי. במילים אחרות, השלב הראשון בעיצוב השילוט שלך צריך להיות התחשבות במטרה שלו. 

לא פחות חשוב, כדאי גם לשקול את התנאים הסביבתיים שבהם יוצב השלט שלכם. האם הוא ייחשף לשמש בצורה קבועה? כיאה לשמש הישראלית הקופחת שלנו, יש צורך להקפיד על שימוש בחומרים וגימורים המתאימים לסוג אקלים מזרח-תיכוני. שמש חזקה במהלך היום, משמש בלאי מואץ של השילוט. ולכן בחירת חומרים איכותיים היא קריטית.

טיפים לעיצוב שילוט עסקי 

המלצה חשובה שכנראה תקבלו מרוב בתי הדפוס, השתדלו לבחור גופנים, צבעים ותמונות לשילוט שייראו מרחוק. וכמו כן, תשקלו להשתמש באותיות מודגשות עם צבעים מנוגדים, ככה תוכלו לקבל סוג של קונטרסט עיצובי שהרבה יותר תופס את העין. אחד מכללי האצבע הוא, להשתמש בגופנים גדולים על שלטים קטנים.

ולא פחות חשוב, אתם חייבים לקחת בחשבון את האופן שבו השילוט שלכם ייראה מזוויות שונות. בעוד כי עיצובים מסוימים נראים היטב רק מהחזית שלהם, עיצובי שילוט אחרים יכולים למשוך את העין מכל מיני זוויות הסתכלות שונות. אם אינכם בטוחים מה לעשות בדיוק, תמיד תוכלו להתייעץ עם בית הדפוס או עם מעצבי גרפיקה מוכשרים. 

טיפים למציאת חברת התקנת שילוט עסקי בגובה 

קודם כל, אנחנו ממליצים לצמצם את רשימת חברות התקנת השילוט לכאלה שיש להן ניסיון עם התקנות בגובה. לאחר שעשיתם את זה (בעזרת גוגל כנראה), הגיע הזמן להתחיל לבדוק את הכישורים והיכולות של כל חברה וחברה. וזאת, עושים בעזרת בחינת וסקירת תיק העבודות של אותה חברת התקנות שילוט בגובה.  

במקביל לכך שאתם בוחנים את תיק העבודות של חברת ההתקנות, ודאו שיש לה היתר עבודה סנפלינג בגובה, שכן בישראל, גבהים מסוימים מחייבים לפי החוק להחזיק ברישיון עבודה בגובה. ולא פחות חשוב, אנחנו ממליצים לוודא שלחברה יש פרוטוקולי בטיחות מתאימים, כמו גם פוליסות ביטוח לכל תקרית פוטנציאלית במהלך העבודה, חלילה. וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות התקנת שלטים בגובה. כך תוכלו לחסוך בעלויות וכן לדייק את השירות שלבסוף תקבלו. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !