בחירה נכונה של קבלן עבודות סנפלינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קבלן עבודות סנפלינגיש לא מעט מקרים בהם נדרש לביצוע עבודות בגובה באמצעות סנפלינג. מקרים אלו קשורים לעובדה שאנו נצטרך לבצע עבודות במעטפת החיצונית שלח בניינים ומגדלים, לרוב בגבהים עצומים. כאמור, הדוגמאות הן רבות: עבודות איטום, אינסטלציה, עיסוק בתשתיות הנמצאות על צד הבניין כמו גז, חשמל, ביוב, מים, תקשורת ועוד, התקנת מזגנים, הרחקת יונים והתקנת רשתות כנגדן, צביעה, הדבקה והחלפת אריחי חיפוי, ניקוי חלונות וזגוגיות מעטפת ועד עבודות רבות. 

בשל הסכנה והצורך במקצועיות לצד אחריות ומיומנות, חובה על קבלן עבודות סנפלינג המבצע את העבודות האלו להיות בעל סטנדרטים ואיכות גבוהים ביותר. בישראל כמו בישראל, בתחום שיש רואים בו הכרח, צצים חברות רבות המציאות את שירותיהן בתחום. חלקן – איכותיות ביותר. אחרות קצת פחות. כדי שנוכל להיות בטוחים שנשיג גם את המטרה שלשמה שכרנו קבלן עבודות סנפלינג, למשל לצורך חידוש האיטום, הרי שנצטרך לחפש אחר חברה המתמחה באיטום. מנגד, לא נוכל לבחור בחברת איטום רגילה משום שזו אינה מוכשרת, מיומנת ומוסמכת מבחינה חוקית לבצע עבודות בגובה. 

תפקידיו של קבלן עבודות סנפלינג

גלישה בסנפלינג נועדה על מנת לאפשר עבודה בגבהים ובמקומות מסוימים לאורך ולרוחב הבניין שקשה עד בלתי אפשרי להגיע אליהם שלא באמצעות השתלשלות בכבל מיוחד מלמעלה. קבלן עבודות סנפלינג משתמש בציוד מיוחד ובטיחותי ברמה הגבוהה ביותר הכולל כבלים, חבלים, רתמות, קסדות, כפפות מיוחדות, עוגנים, בלמים וגלגלות ועוד. בעיקרון, הוא מעגן את החבל בראש הגג לנקודה יציבה כך שהחבל משתלשל מטה. באמצעות רתמה מיוחדת הוא קושר עצמו ואת הציוד שהוא נזקק לו ויורד בכבל, עד למקום בו הוא צריך לבצע את העבודה.

לעבודה בסנפלינג יתרונות רבים על פני החלופות. היא מאפשרת הקמת תשתית עבודה בקלות ובמהירות ואינה דורשת לוגיסטיקה מורכבת, זמן וחומר ברמה גבוהה כמו למשל פיגומים או מנופים. בעזרת קבלן עבודות סנפלינג, העבודה מתבצעת במהירות וביעילות כך שיש חיסכון כספי רב. בנוסף, ההפרעה לסביבה הרבה יותר קטנה. אין לזלזל בנקודה זו ונקל להבין כי בעוד עבודת סנפלינג "מתקפלת" ברגעים ספורים, עבודה באמצעות פיגומים או מנופים מקנה לדיירים ולשכנים הרגשה שהם באתר עבודה זמן רב.  ועדיין, כל זה כאמור מתאפשר רק במידה ואתם בוחרים קבלן עבודות סנפלינג מיומן ומקצועי, שגם עומד בכל הדרישות והתקנות ומחזיק בהסמכה לעבודות גובה. 

לא פשוט למצוא בישראל קבלנים שכאלו. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם באיתור ובתפירה של חבילה מותאמת במיוחד לצורך שלכם. אבל לבינתיים הנה כמה טיפים לבחירה נכונה של קבלן עבודות סנפלינג:

  • התמחות בגובה- עבודה בגובה שונה מאוד מכל עבודה אחרת. העובדה שאין יציבות לאיש המקצוע ושהרגלים לא נמצאים על הקרקע, גורמת גם לחוסר בטחון למי שאינו מיומן בכך וגם תפגע בביצוע העבודה עצמה. ועוד לא דיברנו על תחום הבטיחות האישי.
  • בטיחות ובטחון- קבלן עבודות סנפלינג צריך לעבוד על פי תנאי הבטיחות המחמירים שקבעו הרשויות. יש לכך כמה סיבות ובראשן העובדה כי עבודה לא אחראית ובלי ציוד מתאים, יכולה לגרום לנזק הן לעובדים שלו והן לאנשים שישהו בסביבה הקרובה. המדינה וזרועות העבודה שלה מחייבות קבלן עבודות סנפלינג להיות מוסמך ומאושר לעבודות בגובה (מעל 2 מטר). קשה לאדם מן הישוב לבחון את רמת הציוד, עד כמה הוא מתקדם עד כמה שמים דגש על הבטיחות. אבל כן ניתן להתרשם מהרצינות של החברה וכן לשוחח עם גורמים בתחום שיודעים להמליץ או להזהיר. כמו כן, כדאי לבקש לראות את הרישיונות והאישורים השונים.
  • מסוגלות מקצועית- כשם שנרצה שאותו קבלן עבודות סנפלינג יהיה מומחה בעבודה בגובה, נרצה שהוא גם יהיה מומחה בעבודה שלשמה התכנסנו. למשל נרצה שמי שיתקן לנו את האיטום יהיה מומחה בתחום ולא אחד כזה שמתמחה בהרחקת יונים. נרצה שמי שמתקין לנו מזגנים בגובה רב ועל הקיר החיצוני, ידע לעשות זאת במקצועיות ולא שההתמחות העיקרית שלו היא ניקיון חלונות. לרוב, קבלן עבודות סנפלינג איכותי, יכשיר מספר עובדים כאשר לכל אחד התמחות ספציפית מסוימת. עליכם לוודא כי אכן איש המקצוע המשובץ עבורכם – מתמחה בצורך שלכם.

אחריות ושירות

כאמור, המטרה הראשונה שלנו כלקוחות היא ביצוע העבודה לה אנו זקוקים ביעילות, מהירות ובאיכות גבוה. לצורך כך, ראוי שאותו קבלן עבודות סנפלינג יעניק לנו אחריות על עבודתו ובמקרה הצורך ובמידה ונדרש הוא ישוב לתקן עבודה לקויה (למשל בעבודות איטום הדבר מאוד נפוץ וכן בהתקנות אלומיניום). 

בנקודה זו גם חשוב לציין את נושא השירותיות. גם כאן, קבלן עבודות סנפלינג איכותי מציע מהירות תגובה גבוהה, פריסה גאוגרפית רחבה ומענה מותאם למספר סוגים רחבים של עבודות בגובה. חשוב להבהיר מראש לאיזה צורך אתם צריכים את העבודה ומה המטרה והיעד שלכם. כך קבלן עבודות גובה מקצועי, יוכל להפנות למשימה שלכם את המשאבים הנכונים. תוכלו לבדוק גם את נושא המחירים ולעשות השוואות שונות. יחד עם את, הזהרו מהצעות נמוכות במיוחד ומגוחכות המעידות אולי על עיגול פינות מקצועי או בטיחותי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קבלן עבודות סנפלינג
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !