עבודות איטום בגובה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות איטום בגובהאיטום מבנים הוא חלק חשוב מהבנייה והתחזוקה של כל מבנה, ובמיוחד של בניינים ישנים. עבודות איטום בגובה עוזרות להגן על המבנה מפני נזקי מים, מה שבתורו עלול לגרום לתיקונים יקרים ואף לקריסה מבנית אם הנושא לא מטופל בהקדם ובצורה מקצועית. אם אתם צריכים חברת איטום בגובה, המידע הבא רוכז עבורכם.

החורף מתקרב ויש לאטום את המבנה? אם ככה, במדריך הבא שריכזנו לפניכם, נדסקס בכל מה שאתם צריכים לדעת על איטום מבנים. נעבור על הסוגים השונים של חומרי איטום הזמינים, כיצד ליישם ולהתקין אותם בצורה נכונה, והשיטות המומלצות לשמירה על המבנה אטום ויבש. ולפני שנדבר על שיטות איטום מבנים, נתחיל עם העיתוי הנכון לביצוע עבודת איטום בגובה, מתי מומלץ ומדוע?

מה חשוב לדעת על איטום מבנים בגובה? 

רגע לפני שאתם מזמינים קבלן איטום שייקח אחריות על רטיבות בבניין, חשוב לדעת מתי מזמינים חברת עבודות איטום בגובה, מדוע בוחרים בעיתוי ספציפי ומה כרוך בתהליך בכל עונה. בחורף, עבודת האיטום כרוכה בהרבה יותר עבודה, שלעיתים היא גם מסוכנת. בקיץ, עבודת האיטום בדרך כלל תהיה קלה יותר וכרוכה בפחות סיכונים, מה שבתורו גם מוזיל מחירי איטום מבנים. 

אם ככה, העיתוי הכי נכון להזמין חברת איטום הוא בדרך כלל לפני שהחורף מתחיל. אם עונת החורף מתחילה והגג רטוב כבר, חברת האיטום תיתקל בכל מיני קשיים ואתגרים שלעיתים יובילו לכך שעבודת האיטום לא תוכל להתבצע. 

העיתוי הנכון לעבודות איטום בגובה

העיתוי הכי נכון להזמין חברת איטום הוא בקיץ, אבל לעיתים אנשים לא מודעים בכלל לעובדה שיש צורך באיטום מבנה. מדוע? מכיוון שהקיץ בעיצומו, אין גשמים ולכן אנשים לא מודעים לכך שאוטוטו, בחורף, הגג יתחיל לנזול. בין אם תשאלו חברת איטום כזו או אחרת, כל מקצוען איטום יגיד לכם שרגע לפני שמתחיל החורף צריך לבצע בדיקת איטום מבנה. 

במהלך בדיקת איטום בניינים, אנשי האיטום עוברים על גג המבנה, על מעטפת הבניין ואזורים אחרים במבנה כדי לוודא את עבודת האיטום בו. כאשר מדובר על עבודות איטום בגובה, בדרך כלל מדובר על עבודות איטום שצריכות להיעשות במעטפת החיצונית של הבניין, מה שלעיתים יצריך גם התקנת פיגומים. 

למרות האקלים הנוח, גם בישראל נושא האיטום כה חשוב? 

חשוב להבין את השיטות השונות המשמשות לאיטום וכן כיצד ניתן ליישם אותן כדי להבטיח שהבניין שלכם יהיה מוגן היטב מפני נזקי מים של חורף. גם בישראל, למרות שהחורף אינו סוער במיוחד, חובה לבדוק את המבנה לפני תחילת הגשמים. ולאחר שהבנו כמה דברים בסיסיים לגבי עבודות איטום ושיקום קירות בניינים בגובה, חשוב יהיה להבין במה כרוכה עבודת איטום בגובה? 

ובכן, כאשר מבצעים עבודות איטום מבנים בגובה, העבודה תהיה כרוכה, קודם כל, בהסרה של גורמים שונים. למשל, הסרה של חומרי איטום ישנים. זאת, מכיוון שחומרי איטום מסוג X יכולים לדחות חומרי איטום מסוג Y. למשל, יריעות ביטומניות לא יכולות להיות מותקנות על חומרי זפת, איטום אקרילי לא יכול להיות מותקן על גבי איטום שנועד למשטחי אזבסט וכן הלאה. 

מה אם אין ברצוני להסיר חומרי איטום ישנים? 

אם אין ברצונכם להסיר חומרי איטום בלויים וישנים, אתם יכולים לבדוק את האופציה של התקנת איטום זהה על גבי האיטום הישן (כך החומרים לא יידחו אחד את השני). לאחר (או לפני, תלוי בפרויקט) שמסירים את חומרי האיטום הישנים, יש צורך גם להסיר כל מיני מכשולים פיזיים שמפריעים לעבודת האיטום להתבצע. 

אנשי האיטום יסירו את ההתקנות של מרזבים במקרה הצורך, סולמות גג, צלחות לוויין ועוד, כך שיוכלו לבצע את עבודתם נאמנה. לאחר שהבנו עד כמה איטום בניין הוא שלב חשוב בהבטחת תקינותו ובטיחותו המבנית של כל מבנה, חשוב לדבר בקצרה על מחירי עבודות איטום בגובה ואיטום בניינים בכלל. 

מחירי עבודות איטום בגובה 

עלות איטום מבנה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לגודל המבנה, החומרים בהם צריך להשתמש וגורמים נוספים (כמו העונה בשנה, כאשר בחורף העבודה תמיד תהיה יקרה יותר). כאשר מדברים על מחיר עבודות איטום בגובה, חשוב להבדיל בין שיטות שונות לאיטום בניינים. למשל, איטום קירות חיצוניים בסנפלינג עשוי לעלות לכם בין כ-1,500 ₪ ל-2,000 ₪. באופן כללי, מחיר איטום מעטפת בניין חיצונית יכול לנוע בין כ-100 ₪ – 150 ₪ למטר מרובע (תלוי בסוג חומר האיטום). 

כדי לנסות להוזיל עלויות עבודת איטום בגובה או כל עבודת איטום אחרת, יש כמה פעולות שאתם יכולים לנקוט בהן. למשל, חברת איטום תגבה ממכם עלויות נוספות על פירוק מרזבים, סולמות גג וצלחות לוויין, שהם אלו גורמים אשר מפריעים לאנשי האיטום לבצע את עבודתם. אם תפרקו את האלמנטים האלו בעצמכם, תוכלו לנסות לחסוך בעלויות. כמו כן, אם יש באפשרותכם לפרק חומרי איטום ישנים ובלויים, תוכלו לחסוך כך כמה שקלים בכיס. 

טיפים לאיתור חברת איטום בניינים בגובה

אם אתם מחפשים טיפים לאיתור חברת איטום בניינים בגובה, הטיפ הכי חשוב הוא לוודא את הניסיון של חברת האיטום. כמו כן, אנחנו ממליצים בחום לערוך השוואת מחירים בין חברות איטום בגובה, מה שיכול להוזיל לפעמים גם מאות שקלים על עבודת האיטום. ודבר נוסף, תזכרו תמיד לנצל את כוחו של האינטרנט.

באינטרנט באופן כללי ובמדיות החברתיות בפרט, תוכלו למצוא המון מידע, ביקורות, דירוגים וחוות דעת או דיס-המלצות על חברות איטום שונות. תנצלו את הכוח הצרכני שלכם כדי לאתר את אנשי האיטום המקצועיים ביותר, כי זה יתבטא באיכות העבודה בסופו של דבר. והכי חשוב, תוודאו שאתם מקבלים אחריות על עבודת האיטום (אחריות איטום יכולה לנוע בין כ-3 שנים ואפילו עד 10 שנות אחריות). 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות איטום בגובה
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !