צביעת בניינים בסנפלינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

צביעת בניינים בסנפלינגבמדריך הבא שלפניכם, נבדוק את היתרונות והחסרונות של שיטות צביעת בניינים בגובה תוך שאנו מתמקדים בעיקר בשיטת הסנפלינג. אם אתם לקראת פרויקט מהסוג הזה, ריכזנו עבורכם כמה דגשים ומידע חשוב שצריך לעבור עליו לפני שחותמים על חוזה התקשרות כזה או אחר. ככה צובעים בניינים בגובה, המשיכו לקרוא.

צביעת בניינים בסנפלינג היא משימה שצריך לבצע מאוד בזהירות, במיוחד כשהיא נעשית בבניינים גבוהים. תהליך זה יכול להיות מסוכן ויכול לקחת זמן אם נעשה בצורה לא נכונה, ולכן ישנן כמה שיטות שונות למשימות אלו. סנפלינג, למשל, לא תמיד מהווה אופציה מכיוון ששיטה זו אינה מקנה יציבות לצבעים. מאידך, פיגומים יכולים להוות פתרון מצוין עבור משימה כמו צביעת בניינים. יחד עם זאת, בחלק מהמקרים עדיין חברת הצביעה תעדיף להשתמש באמצעים כמו סנפלינג, תלוי בסוג עבודת הצביעה הנדרשת.

כיצד לאתר את הצבעים המוכשרים ביותר למשימה?

בימינו הטכנולוגיים כל כך, מאוד פשוט לפתוח את הטלפון הנייד, לבדוק את גוגל ותוך דקה בודדת להזמין חברת צביעת בניינים בסנפלינג. יחד עם זאת, אתם תמיד תרצו לוודא שאותה חברה מספיק מבוססת בתחום כדי לספק לכם שירות איכותי, וחשוב מכל, בטיחותי. ההמלצה הראשונה שלנו אליכם היא, לבדוק עד כמה אותה חברת צביעה אכן בעלת ניסיון בתחום.

כדי לבדוק את הניסיון של הצבעים, אפשר לערוך מספר בדיקות שונות. מעבר לכך שתוכלו לסקור ולסרוק אחר ביקורות ודירוגים באינטרנט ובמדיות החברתיות, תוכלו גם להתבונן ולבחון את תיק העבודות של הצבעים. וזה הדבר הבא שנדבר עליו, בחינת תיק העבודות של חברות צביעת בניינים בסנפלינג. 

בדיקת תיק העבודות של הצבעים – מה חשוב לדעת? 

למה חשוב לבחון תיק עבודות של חברת צביעת בניינים בסנפלינג? ומה בדיוק צריך לחפש ולבדוק בתיק עבודות כזה? ובכן, בבואכם למצוא את חברת הצביעה המתאימה לבניין שלכם בסנפלינג, חשוב לבחון את תיק העבודות של בניינים מכל הסוגים השונים. זה יעזור לכם לוודא שלחברה יש את הניסיון והכישורים הדרושים להשלמת הפרויקט, ובמקביל, תוכלו להתרשם מסגנון הצביעה ומהיכולות של הצבעים. 

כאשר מסתכלים על תיק עבודות של חברות צביעה, כדאי לחפש דוגמאות של פרויקטים קודמים שהשלימו, ביקורות של לקוחות וכל היתרים או הסמכה שהחברה קיבלה עד היום. בנוסף, עליכם לבדוק אם החברה מציעה ערבויות או אחריות על עבודתה. בעוד שחלק מהחברות לא מספקות אחריות בכלל, חברות אחרות יספקו לכם אחריות מסוימת על עבודות טיח, צביעת מעטפת חיצונית של בניין, תיקון פגמים בצביעת הבניין וכדומה.

מחיר צביעת בניינים בסנפלינג

מחיר צביעת בניינים בסנפלינג יכול לנוע בין כמה אלפי שקלים בחודש (בדרך כלל החל מ-3,500 ₪- 4,500 ₪), ובמקרים מסוימים העלויות נקבעות ברמה החודשית. למשל, במקרים בהם העבודה מאוד מורכבת, הבניין מאוד גבוה, או שמא ישנן תקנות בטיחות מחמירות בפרויקט נתון. במקרים כאלו, ייתכן שתצטרכו לשלם לא רק לצבעים, אלא גם למנהל עבודה שיתמקם על קרקע המבנה. 

מנהלי העבודה, תפקידם כשמם כן הוא, לנהל את עבודת הצבעים תוך התחשבות בכלל התקנות והרגולציות מטעם משרד העבודה. אם יש צורך להוסיף מנהל עבודה לפרויקט נתון, העלות יכולה לנוע בין כ-9,000 ₪ – 20,000 ₪ לחודש. כאשר מסכמים את העלויות של פרויקטים גדולים, מחירי צביעת בניינים בסנפלינג יכולים לנוע בין כ-3,500 – 5,000 ₪ ליום עבודה (כולל את כל אנשי המקצוע הנדרשים לפרויקט וכן הכלים). 

מחירון עבודות סנפלינג וצבע 

כאשר יש צורך בשירות של צביעת בניינים ומבנים בסנפלינג, חשוב להבחין בין מחיר הצביעה לבין מחיר הסנפלינג עצמו. לפי עלויות ממוצעות של כ-3,000 ₪ – 4,000 ₪, תוכלו לשכור 2 אנשי מקצוע אשר מתפעלים סנפלינג. שימו לב, לא ניתן לשכור איש מקצוע או צבעי אחד, משום שכל עבודת סנפלינג מצריכה 2 אנשים מינימום (האחד צובע והשני מתפעל ומשגיח על רצועות הסנפלינג).

במקרים בהם צריך איש קרקע (שאינו מפקח או מנהל עבודה), העלויות הממוצעות ינועו בין כ-500 – 600 ₪ ליום עבודה. אם אתם מעוניינים לצבוע בניין של 8 קומות ועד 16 קומות, עלות שימוש בסנפלינג יכולה לנוע בין כ-3,000 ₪ – 4,500 ₪ ליום עבודה. כאשר מדובר על בניין של 16 קומות ומעלה, עלות השימוש במכשור הסנפלינג תנוע בין כ-6,000 ₪ – 7,500 ₪ בממוצע. 

עבודות נוספות הנלוות לצביעת בניין בסנפלינג

כאשר מזמינים חברת צביעת בניינים בסנפלינג, חשוב לברר אילו עבודות נוספות ניתן לבצע "על הדרך" כדי לחסוך עלויות. אם אתם כבר מעלים אנשי מקצוע לגובה, עדיף לנסות לתפוס 2 ציפורים במכה אחת. למשל, אפשר לבצע שפכטל אקרילי בקירות בטון או בקירות טיח, ואפשר לבצע הדבקת אריחים, עיגון לוחות אבן חסרים ועוד. 

בצמוד לביצוע צביעת מבנה, עלויות של עבודות נלוות יכולות לנוע בין כ-50 ₪ למ"ר ועד 150 ₪ למ"ר ומעלה, תלוי בסוג העבודה שאתם רוצים להוציא לפועל. לדוגמה, אם נדרשת עבודה מורכבת של חידוש, מילוי, עיגון ואיטום חלקי מבנה, העלויות יכולות גם להגיע לכ-200 – 250 ₪ ומעלה למ"ר. 

כך תמצאו חברה אמינה לצביה בסנפלינג

כאשר מחפשים חברת צביעת בניינים אמינה בסנפלינג, קודם כל, חשוב לעשות איזשהו “מחקר” אינטרנטי קצר ולמצוא חברת צביעה מוכרת בשוק הישראלי. הקפידו לבדוק פרויקטים קודמים של החברה ולקרוא ביקורות מלקוחות קודמים, ובנוסף, תבדקו אם החברה משתמשת בחומרים איכותיים.

כמו כן, בקשו הערכה של הפרויקט לפני העסקת חברת הצביעה, הן הערכת מחיר וכן הערכה לגבי צפי סיום הפרויקט. לאחר שיש לכם את המידע הזה בידיכם, הגיע הזמן לערוך השוואת מחירים עבור צביעת בניינים בסנפלינג.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

צביעת בניינים בסנפלינג
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !