ניקוי חלונות בגובה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקוי חלונות בגובהבמידה ונסתובב במרכזי הערים במתחמי עסקים במשרדים או לצד בניינים גבוהים במיוחד, בוודאי נבחין באותם אנשים התלויים ומשתלשלים על גבי חבל סנפלינג ולצידם מכלי מים וחומרי ניקיון. מעבר למראה המרהיב ולמחשבה – איך הם עושים את זה – הרי  שחשוב לדעת כי ניקוי חלונות בגובה אינו עניין של כיף אלא עבודה רצינית הדורשת מיומנות גבוהה, אחריות וניסיון.

למען האמת, לא כל בניין צריך ניקוי חלונות בגובה. לרוב בנייני מגורים, גם גבוהים, יהיו בעלי חיפוי אבן עם חלונות סטנדרטיים קטנים. לעומתם, הבניינים הגבוהים ביותר, בוודאי אלו המשרדיים או העסקיים, להם החזות הנוצצת חשובה, יתהדרו לרוב במעטפת חיצונית של זגוגיות ענק או חלונות המשווים להם מראה מיוחד. לעיתים, בניינים אלו יהיו בני עשרות קומות – גורדי שחקים ממש ולכן, כל עבודת ניקיון חיצונית לבניין – דורשת הערכות מיוחדת וביצוע של ניקוי חלונות בגובה באמצעות חברת סנפלינג.

הצורך בניקוי חלונות בגובה

הבניינים והמגדלים הללו, שכולנו מכירים, מצוידים כאמור במעטפת חיצונית שקופה. העובדים שבהם, כמעט בכל קומה, זוכים למראה פנורמי של רחבי העיר או האזור דרך חלונות הענק, הוויטרינות או הזגוגיות העצומות. אלא שלחלונות אלו יש אתגר אחד. הם אינם נפתחים פנימה או החוצה כך שישנה גישה טובה אל החלק החיצוני שלהם לצורך ניקוי שלו. בחלק מן המקרים, מסיבות בטיחותיות או פרקטיות, החלונות הללו לא נפתחים כלל אלא מקובעים כחלק מן המעטפת. 

כל זה לא היה קריטי ללא בעיה אחת קטנה: הלכלוך הרב שמצטבר עליהם אחת לפרק זמן. בייחוד במרכזי הערים, מצטבר עליהם לכלוך טבעי ולכלוך נובע מבעלי חיים וכנף, אבק ולא פחות מסובך – ערפיח העולה מהרחוב ומכלי התחבורה הנוסעים בו. אותו הלכלוך נדבק בחלונות ולמעשה מעמעם ומטנף אותם – מראה לא משובב עבור אלו שבפנים ורצו ליהנות מחלונות נקיים. בבית הפרטי שלנו, הינו פותחים את החלון ובזהירות מנקים אותו. בגבהים של הבניינים הגבוהים – זה כבר מהלך שיש בו נקודת תורפה בטיחותית וגם חוסר פרקטיות שתוביל לחוסר הצלחה ולכן נדרש ניקוי חלונות בסנפלינג בגובה.

איך מתבצע ניקוי חלונות בגובה

לרוב, את השירות של ניקוי חלונות בגובה מזמינים חברות הניהול וההחזקה של הבניינים אבל גם אנשים פרטיים. הם עושים זאת כמובן לפי צורך אבל חרובם קובעים לעצמם פרקי קבועים שלאחריהם מבצעים ניקוי ייסודי ומקיף של חלונות הבניין או מעטפת הזכוכית. פתרון אפשרי, ביחוד בבניינים נמוכים יחסית היה ניקיון באמצעות פיגומים או במות הרמה הנישאים על גבי מנוף. אלא שפתרון זה יקר מאוד, לוקח זמן רב, לא מכסה את כלל הבניין ולעיתים כלל לא רלוונטי. לכן הדרך הטובה ביותר עבור ניקוי חלונות בגובה הוא שימוש בסנפלינג.

איש הסנפלינג עולה אל גג המבנה ובאמצעות ציוד מיוחד וטכניקות מתקדמות, מעגן את עצמו לנקודה מסוימת על גג הבניין, מחבר את הכבל המשתלשל אל רתמת הבטיחות שלו ומתחיל לגלוש מלמעלה למטה כך שבעצם הוא עובר על החלונות ומנקה אותם. קשורים אליו גם מיכל מים, חומרי ניקיון וציוד לניקיון והוא מבצע את העבודה באופן ידני ויסודי, כאשר הבטיחות שמקנה לו הציוד, מאפשרת את היציבות הנדרשת לו. ואם זאת, יש צורך במיומנות גבוהה. גם בצד הבטיחותי, גם בצד ידע הגלישה וגם ביכולות ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

איש הסנפלינג עוצר בכל קומה וקומה ומנקה, אך ברור כי הוא אינו יכול לנקות לכל רוחב הבניין ולכן הוא ישוב ויגלוש אל צדדים אחרים (זהו יתרון גדול של ניקוי חלונות בגובה – היכולת להגיע גם לחלקים פחות נגישים) או שנראה כמה אנשי סנפלינג פועלים בו זמנית על בנין אחד. נקודה חשובה לא פחות היא לא רק השמירה על חיי הגולשים המנקים אלא גם על העוברים והשבים בסביבה. לכן טרם העבודה ועד לסיומה, יש לתחם אזור סטרילי בו לא יעברו אנשים לפרק זמן מסוים.

עלות ניקוי חלונות בגובה

כמו בכל מלאכה ישנם מספר פרמטרים שונים הקובעים את מחירה. במקרה של ניקוי חלונות בגובה, הפרמטרים הם: גודל הבניין (רוחב וגובה) המשפיעים על הזמן שיידרש לניקוי או כמות אנשי הסנפלינג, גודל החלונות עצמם, דרכי הגישה אל הבניין וכמובן מידת הניסיון והיכולות של החברה. חברות רבות מתמחרות על פי יום עבודה הכולל מספר שעות קבוע וממנו מחושב- כמה ימי עבודה ידרשו. לרוב, מחיר של יום עבודה עבור ניקוי חלונות בגובה ינוע סביב 3000 ₪, כאשר כאמור, הפרמטרים שציינו עשויים לשנות אותו.

לצד שאלת העלות של ניקוי חלונות בגובה, חשוב לציין כי השיקול הכספי, אסור שיהיה מכריע בשלת זהות חברת הסנפלינג עימה נתקשר לביצוע הניקיון. בסופו של דבר ניקוי חלונות בגובה דורש מיומנות גבוהה מאוד, ציוד בטיחותי מתקדם ומיוחד ואחריות גבוהה ויוצאת דופן. בשל כך, חובה עלינו לבחור רק בחברות המוסמכות ומחזיקה ברישיונות לביצוע עבודות בגובה עם דגש על חברות מנוסות ומיומנות בתחום. עיגול פינות בתחום זה בשביל לחסוך כמה שקלים יכול להיות הרה אסון ולא חוקי.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

ניקוי חלונות בגובה
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !