עבודות סנפלינג בצפת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אם הסתובבתם לאחרונה באיזור הצפת ובוודאי אם אתם מתגוררים באזור, שמתם לב לתנופת הפיתוח והבניה באזור. אוכלוסיה צעירה יותר נכנסת ועל מתחמים שהיו בעבר ריקים או התאפיינו בבניה נמוכה, הולכים וצומחים בניינים רבי קומות ומגדלי מגורים, המנצלים טוב יותר את אפשרות הבניה על שטח מצומצם. התנופה גם אינה פוסחת על התחום העיסקי ולצד בנייני המגורים קמים גם מרכזי עסקים ומשרדים, שגם הם מתאפיינים בבניה לגובה.

כאשר אנו בונים לגובה, בתחילה הכל טוב אלא שברבות השנים, כתוצאה מבלאי מסוים או בצורך לתקן או לשדרג, יש צורך בביצוע עבודות על החלק החיצוני של הבנין. על המעטפת שלו. לעיתים זה לא הכרח לאחר שנים רבות אלא רצון שלנו לבצע פעולת אחזקה פשוטה באופן תקופתי. למשל ניקוי החלונות או מעטפת הזכוכית החיצונית של כל הבנין או תליית שלט ואלמנטים דקורטיבים כאלו ואחרים. פעולות אחזקה, שידרוג, תיקון או שיקום המעטפת החיצונית של המגדלים והבניינים אינה פשוטה כלל ועיקר. היא דורשת יכולות מאוד גבוהות, ציוד מיוחד, הקפדה על בטיחות ובעיקר חברות המתמחות בעבודות באמצעות סנפלינג. לכן חשוב שתכירו ותלמדו על עבודות סנפלינג בצפת.

עבודות סנפלינג

סוגי עבודות סנפלינג בצפת

הנה מקצת עבודות סנפלינג בצפת שקורות מידי יום ביומו: לרוב אלו יהיו עבודות שיקום מבנים. למשל החלפת או הדבקת אריחי חיפוי מתנדנדים או שנפלו והשאירו חור במעטפת. עבודה על אלומיניום וזכוכית, התקנת שלטים, עבודה על תשתיעות הפזורות ופרושות לאורך ולרוחב המבנה בגבהים עצומים. תשתיות כמו צינורות ביוב, גז, כבלי תקשורות, חשמל, מים ועוד ועוד. חלק לא פחות נפוץ הוא עבודות האיטום. כאשר חלק באיטום החיצוני של המבנה נפגע, מים יתחילו לחלחל דרכו ויגרמו לנזקים כבדים בכל הבנין עקב התפשטותם עד כדי סכנת יציבות של המבנה כולו. 

לרוב, כאשר יש לנו עבודות איטום במבנה נמוך או צמוד קרקע, איש האיטום יכול לבצע את עבודתו על קרקע יציבה או על גבי סולם או במת הרמה קטנה. כאשר הנקודה החלשה באיטום נעשית בגובה של 0 מטר, לדוגמא, נדרש משהו אחר. עבודת סנפלינג בצפת למשל בתחום האיטום, תדרוש איש מקצוע מיוחד. גם כזה שיש ביכולתו את הידע, הניסיון וההכשרה לבצע עבודה בגובה בצורה בטוחה ומאושרת וגם את הידע המקצועי בתחום האיטום, כדי להגיע לסטנדרט עבודה איכותי וגבוה.

סוד נוסף של עבודות סנפלינג בצפת הוא ניקוי חלונות בגובה. בבניינים גבוהים במיוחד וביחוד בבניינים בהם החלונות הגדולים מהווים גם את מעטפת הבנין כמעט לבדם, יש צורך בביצוע ניקיון חיצוני אחת לתקופה. הערפיח העולה מן הרחוב, האבק ולכלוך אחר שמצטבר גורם לכך שהחלונות הגדולים והמרהיבים הופכי למטונפים ומקנים גם לעוברים שובים בחוץ אבל במיוחד לשוהים בפנים – תחושה לא נעימה. יש צורך לנקות אותם- זה ברור אלא שהגישה לחלק החיצוני שלהם קשה מאוד או כלל אינה קיימת עקב נייני בטיחות (רוב החלונות יהיו מקובעים ואטומים). במקרה כזה חברת עבודות סנפלינג בצפת תעניק לכם את הפתרון האולטימטיבי.

ביצוע עבודות בסנפלינג

בין אם זה ניקוי חלונות, עבודות איטום בגובה, עבודות הרחקת יונים בגובה או כל עבודות סנפלינג בצפת, הרי שנדרשת מיומנות מיוחדת. ברמה המעשית, איש הסנפלינג מעגן ומקבע את הציוד שלו לגג הנין. לאחר מכן הוא רותם את עצמו לריתמה המיוחדת וכך גם את הציוד שלו. לאחר מכן הוא משתלשל באמצעות כבל מיוחד מלמעלה למטה כאשר בנקודות בהן נדרשת העבודה הוא נעצר ומבצע אותה. ישנה אפשרות לפיה שכמה עובדי סנפלינג יבצעו עבודות במקביל או שאותו איש ישנה כל פעם את מקומו. היתרון הגדול של עבודות סנפלינג בצפת הוא יכולת איש הסנפלינג להגיע גם אל מקומות מאתגרים מבחינת גישה לאורך הבניין, כך שכמעט כל נקודה יכולה להיות מטופלת כיאות. 

ישנה חשיבות רבה לציוד הבטיחותי איתו משתמש איש הסנפלינג. שכן בהיותו תלוי בין שמים לארץ קיים סיכון גבוה. לכן חברת עבודות סנפלינג בצפת חייבת להיות בעלת ציוד מתקדם ומתים ועל כל עובדה להיות מקצועיים בתחום (בנוסף לצורך החוקי להיות בעלי הסמכה ורישיון ל'עבודות גובה' מטעם משרד הכלכלה). האחריות לגבי הבטיחות אינה נוגעת רק לגבי העובדים אלא גם עבור העוברים שובים מתחת לאזור העבודה ויש צורך לתחם את האזור כולו עד לסיום העבודה המהיר.

מחיר ושירות עבודות סנפלינג בצפת

הבחירה בחברת סנפלינג שתבצע את השירות צריכה להתבסס על 2 פרמטרים: ניסיונה המקצועי ומיומנותה של החברה בעבודות בגובה בכלל ומיומנותה ומקצועיותה בתחום הספציפי בו נדרשת העבודה, למשל איטום, ניקיון, צביעה, אינסטלציה וכד'. מחיר העבודה נקבע על פי פרמטרים משתנים של היקף העבודה, גודל וגובה המבנה, הציוד והחומרים הנדרשים, סוג העבודה ודרכי הגישה למקום. 

בכל מקרה, כדאי לשים לב גם לרמת השירות של החברה, המעידה על מקצועיותה. לעיתים תדרשו לעבודה מידית (למשל אריח שהולך ליפול) ורמת מהירות התגובה של החברה חשובה. המומחים שלנו לביצוע עבודות סנפלינג בצפת שימחו לייעץ לכם בתחום ולסייע לכם בפתרון איכותי והוגן.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !