עבודות סנפלינג הרחקת יונים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג הרחקת יוניםכולנו חולמים ומקווים לבוא היונה עם ענף הזית. מטאפורית כמובן. בפועל, אחד מהמטרדים הגדולים ביותר הוא המיית קן של יונים סמוך לפתחי החלונות, על המרפסות או הפרגולות, מסתורי הכביסה  והגגות שלנו. יונה שמתנחלת במקום מסוים ובטח ובטח אם הקימה שם בית וילדה את צאצאיה לא תוותר ותחזור שוב ושוב למקום, גם אם נרחיק אותה שוב ושוב.

המטרד של מושבת יונים היא לא רק ברעש שהם מקימים, שמטריד מאוד אבל לא מסוכן. המטרד העיקרי גם לא נמצא בלכלוך הרב שהן מייצרות, בלשלשת הנדבקת בכל מקום או בריח המסריח. הבעיה העיקרית עם יונים, קרוב למקום המגורים היא העובדה שהם מקור בלתי נכזב להעברת מחלות שונות. על גביהן של היונים ישנם טפילים המסייעים להעביר מחלות ממקום למקום, רובן מחלות זיהומיות. זו הסיבה שאנשים מזמינים שירותי הרחקת יונים. לפעמים זה יעבוד ולפעמים נזדקק למשהו הרבה יותר משמעותי – עבודות סנפלינג הרחקת יונים.

קצת על שיטות הרחקת יונים

כאשר ישנה בעיה של קינון יונים, בתחילה ננסה לגרש אותם באמצעות חבטות, קריאות, הקמת רעש וכוד'. ספוילר, זה לא יעזור. הם יעשו סיבוב וישובו אלינו, כך שנהיה מתוסכלים. ישנם שיטות אחרות, חלקן סוג של תרופת סבתא, כמו בקבוקי מים וכד'. ישנם גם שיטות בלתי חוקיות בעליל כמו דבק או רעל, שאינם מומלצות לא מבחינה חוקית ולא מבחינה פרקטית (יונה מתה סמוך אליכם לא משפרת את המצב). הפתרונות הראשוניים והמקובלים הם הצבת דחליל (למשל דמות עורב) או הצבת פסי דוקרנים, שיקשו על היונים לשהות בנוחות. תתפלאו לדעת עד כמה מהר היונים יתרגלו לאובייקטים החדשים. ברוב המקרים, את הפעולות האחרונות ניתן גם לעשות באופן עצמאי, על ידי רכישת ציוד מתאים בחנויות עשה זאת בעצמך.

במקרים קשים וסבוכים יותר, תפנו לחברה להרחקת יונים, שכמובן תעשה לכם עבודה מקצועית יותר. אלא שכאמור, לרוב אלו פתרונות זמניים. היונים ישובו ויחזרו. נדרש פתרון קבוע, כזה שימנע בכלל מהיונים לגשת אל מקום הקינון וישלח אותם לחפש מסתור כביסה או בית אחר. צריך סוג של מחסום עבורם. והשיטה הטובה ביותר לכך היא פריסת רשת. הרשת הצפופה מונעת מהיונים גישה אל המקומות הנסתרים שהם כה אוהבים והיא נשארת קבועה, כך שלבסוף הם מתייאשים (ועדיין לא מומלץ להסירה). הרשת מעוצבת כך שמרחוק היא משתלבת בעיצוב הבניין ואינה מפריעה לעין. עבודה זו, נעשית גם היא על ידי איש הרחקת יונים. אלא שלעיתים,  חברת הרחקת יונים רגילה לא תוכל להעניק לכם פתרון טוב ויעיל בשל מבנה הבית והיקף העבודה הנדרש. במקרה כזה תדרשו לביצוע עבודות סנפלינג הרחקת יונים.

בגובה מאתגר

כאשר מדובר על בנין גבוה או כאשר מדובר על בנין בו יש פינות שהגישות אליהם בעייתית מתוך המבנה. כולכם מכירים את המבנים שלכם ומכירים את אותם מקומות מסתור שהגישה אליהם בעיתית. אלו המקומות שהיונים הכי אוהבים. אפילו במרפסות כביסה, בבניין רב קומות, יש בעיה אמיתית להתקנת רשת בצורה איכותית, שכן נדרשת עבודה מסוכנת בגובה בחלק החיצוני של הבניין, כדי שהרשת תוצב בצורה איכותית ובצורה עמידה לאורך זמן. נקודה נוספת היא כאשר צריך לפרוש רשת הרחקת יונים לגובה כל הבניין, מהקומות הראשונות ועד הגבוהות ביותר. הרשת יוצרת מעין מסדרון בלתי עביר לכל אורכו של המקטע הרלוונטי בבניין, כאשר הרשת נסגרת גם מלמעלה וגם מלמטה, כדי למנוע מעבר לחלוטין של היונים.

עבודות סנפלינג הרחקת יונים דורשת עוד קודם הצבת הרשת תכנון מדויק של מתווה הרשת, יכולות המתיחה שלה ונקודות העיגון. איש הסנפלינג מתקין את ציוד הגלישה והבטיחות שלו בראש הגג מעל לשטח המיועד וגולש עם הציוד הכבד וחומרי העבודה בכיוון מטה. על פי התכנון הוא קודח עוגני פלדה לקיר החיצוני של הבניין, עליהם תיתלה הרשת, כאשר נדרש מרווח בין הקיר לרשת עצמה. לאחר מכן תתוקן הרשת ותמתח. לרוב עבור עבודות סנפלינג הרחקת יונים, נדרש ליותר מאיש סנפלינג אחד בשל המשקל הרב והצורך בתיאום מדוקדק בעת הנחת הרשת.  על צוות עובדים זה להיות מיומן ומוסמך ומורשה בעבודה בגובה וכמובן בעל ציוד בטיחותי מתקדם שיאפשר לו ביצוע העבודה בבטחה (גם עבורו וגם העוברים ושבים באזור, בזמן הפעילות).

לצד התקנת הרשת עבודת סנפלינג הרחקת יונים יכולה גם לכלול ניקוי מקצועי של הלשלשת והלכלוך שהיונים הותירו עוד קודם התקנת הרשת, הצבת דוקרנים במקומות סמוכים לרשת (אבל כאלו שאין גישה אליהם מתוך המבנה) ועוד.

בטיחות, אחריות ומקצועיות

ישנם הרבה חברות העוסקות בהרחקת יונים. ורובם גם עושים עבודה טובה. אך ישנו הבדל משמעותי בין הרחקת יונים מפרגולה או מאדן החלון להרחקת יונים על ידי פרישת רשת חיצונית גדולה, בגבהים עצומים על גבי המעטפת החיצונית של הבניין. עבור כך תצטרכו למצוא חברה המתמקצעת בהרחקת יונים אבל חשוב מכך יודעת לבצע עבודות סנפלינג הרחקת יונים ומחזיקה באישור ובהסמכה לביצוע עבודות כאלו. בשל הבטיחות והאחריות הרבה הנדרשת כנגד הסכנה בעבודות בגובה, אסור לתת עבודה זו לגוף לא מיומן ויהיה מוכשר ככל האפשר בהרחקת יונים. 

עבודות סנפלינג הרחקת יונים הן התמחות מיוחדת. כמו שניקוי חלונות אפשרי על ידי חברת ניקיון אך כשהיא קורת בגורדי שחקים היא נעשית על ידי גוף שמתמחה בסנפלינג. רק כך תקבלו גם פתרון קבוע, יעיל ואיכותי כנגד היונים וגם ראש שקט לגבי התהליך כולו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג הרחקת יונים
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !