עבודות איטום בסנפלינג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות איטום בסנפלינגהשימוש בגלישת סנפלינג הוא אחד מהפתרונות הנפוצים והפופולאריים ביותר לביצוע איטום עבור קירות חיצוניים במבנים גבוהים ובכלל. למעשה, כל עבודה הנעשית מעבר ל-2 מטר נחשבת לעבודה בגובה ועבודות איטום בסנפלינג יכולות להתבצע על בניינים נישאים בני 20 קומות כמו גם על בניינים בני 3 קומות. כאשר המעטפת החיצונית של בניינים אלו נשחקת, מתבלה או נסדקת ואין זה משנה האם הדבר הוא כתוצאה מפגעי הזמן, פגיעה מכוונת או מפגעי מזג האוויר, הרי שהאיטום של המבנה עלול להיפגע גם כן.

עבודת איטם בסנפלינג בגבהים דורשת פתרונות טכנולוגיים ומקצועיים השונים מעבודת איטום או שיפוץ רגילה. בעבודת גובה יש להביא שיקולים רבים בחשבון, החל מצורת העבודה שחייבת להיעשות ברמה גבוהה למרות חוסר היציבות של איש המקצוע וכלה בכל הפן הבטיחותי והשמירה על חיי האדם. כל זה אומר שלא כל חברה העוסקת באיטום ושיפוצים יכולה לבצע עבודות איטום בגובה ולא כל חברה שעוסקת בסנפלינג יודעת לבצע על הצד הטוב ביותר עבודות איטם.

עבודות איטום בסנפלינג עם מקצוענים

צוות המומחים שלנו ישמח להדריך אתכם בכל הקשור לעולם עבודות איטום בסנפלינג, תוכלו לקרוא מאמרים בתחום, להתייעץ ואפילו לשמוע המלצות מחברים, ועדי בתים, מנהלי אחזקה בממתחמי משרדים ועוד. אבל תמיד חשוב שצמד המילים מיומנות ואחריות ינחה אתכם בכל הקשור לחיפוש אחר קבלן מבצע של עבודות איטום בסנפלינג. עבודות בסנפלינג ואין זה משנה אם זו עבודות איטום, צביעה, ניקוי חלונות, תליית שלטים, אינסטלציה, תקשורת ועוד – היא תמיד עבודה בסיכון גבוה. לכן על החברות העוסקות בתחום להיות בעלות סמכות ואישורים לביצוע עבודות בגובה על פי חוק. לצורך כך על עובדיהם להיות מוכשרים לביצוע עבודות בגובה.

כדי להקטין את הסיכונים וכאשר אנחנו מדברים על סיכונים אנחנו מדברים על הסיכון עבור העובד עצמו אבל גם על הסיכון שיכול להיווצר, אם לא פעלנו כיאות, עבור עוברים ושבים בסביבת אזור העבודה, נדרשת גם אחריות ורמת בטיחות גבוהה. מלבד ההכשרה והרישיונות, הרי שעל העובדים או החברה הקבלנית לעשות שימוש בציוד מגן מתקדם ובציוד בטיחותי מתאים במיוחד לעבודה ומאפייניה. רק כך יובטח ביטחון האנשים וראש שקט למזמין העבודה. לצד זאת, כאמור על החברה המבצעת להיות מיומנת בסוג העבודה הנדרש. לא נזמין עבור עבודות איטום בסנפלינג, חברה שמקצועיותה היא אכן בעבודות סנפלינג אבל רק בתחום ניקוי החלונות. 

עבודות איטום בסנפלינג משתלמות

עבודות איטום יכולות להיות בעלות הוצאות כבדות מאוד. דווקא עבודות איטום בסנפלינג מקילות מעט על המצב, בעיקר בשל המהירות והיעילות שמאפיינים אותו ובשל העדר הצורך בבניית והצבת תשתיות יקרות לצורך ביצוע העבודה. במידה ונדרש לבנות פיגומים כדי להעניק קרקע יציבה לבעלי המקצוע, הרי שנצטרך להזמין פיגומים, לשנע אותם, להרכיב אותם- תהליך שלוקח זמן רב, להפוך את כל האזור לאתר בניה גול ומלוכלך ולבסוף לפרק אותם בסוף העבודה ולשנע חזרה. מדובר בהליך ארוך, מורכב ויקר. וכל זה עוד בלי שהתייחסנו לעבודה שלא בכל מקום ניתן להקים פיגומים, לא לכל חלק של הבניין ניתן להגיע עם פיגומים ולא לעובדה שלא בטוח שהינו רוצים אנשים המסתובבים על פיגומים סמוך מאוד לחלונות שלנו ויכולים חלילה להוות סיכון פלילי או בטחוני.

לעומת זאת עבודות איטום בסנפלינג הן הרבה יותר מהירות וסטריליות. לאחר שהחברה בדקה את האזור מבחינה הנדסית היא מעגנת למקום הנכון בגג את ציוד הסנפלינג ואיש המקצוע משתלשל בצורה בטוחה עם ציוד מתאים ומתחיל לעבוד על המעטפת החיצונית. כעקרון הוא יכול לשנות כל העת את מקום הגלישה וכך להגיע לכל נקודה, גם הנסתרת ביותר בלי להידרש לתשתית הכבדה של הפיגומים. הכל נעשה במהירות, בניקיון יחסי ובתום העבודה – כל הציוד נאסף בין רגע והשלווה, שלא ממש הופרה באף שלב, חוזרת לבניין. כמובן שהכל תלוי בהיקף העבודה ובשלבים השונים של האיטום שנדרש או שלא נדרש לעשות. לעיתים נזדקק ליותר מאיש סנפלינג אחד ולעיתים גם לציוד מתקדם יותר.

לאטום בצורה מושלמת

עבודות איטום בסנפלינג אידיאליות עבור עבודות הנעשות בגובה רב מאוד, שפיגומים תקניים גם בקושי יכולים להגיע אליהם. כאשר מעטפת חיצונית של בניין או מגדל נפגעת ונוצרים תחילתם של סדקים וחורים, יש סכנה לכל הבניין עצמו. הלחות והמים החודרים מבחוץ, מחלחלים מהר מאוד אל תוך הקירות הפנימיים ולאורך קירות כל המבנה. במקרים קשים מאוד, הם גם מתחילים לאכול את שלד המבנה לגרום לנזק למוטות הפלדה והברזל, לגרום לנפיחות בצבע ועוד ועוד, שיש להם משמעות גם אסתטית, גם בטיחותית, גם הנדסית וגם בריאותית (עקב מחלות שרטיבות ועובש מביאים).

במידה והבחנתם בכתמי רטיבות ונזילות בקירות הפנימיים או בקילופים, סדקים והתפוררות של טיח חיצוני, קיים סיכוי גדול שיש פגיעה באיטום של הבית.  איש עבודות איטום בסנפלינג מיומן יאתר את כל הסדקים או המקומות בהן האיטום נפגע ויטפל בהם בהתאם לנדרש ולאופי הפגיעה.  סדקים קטנים ניתן לאטום בקלות יחסית עם חומרים אקריליים וסדקים גדולים יותר עם חומרים  פוליאוריתנים. לאחר הטיפול באיטום עצמו, לעיתים נדרש לבצע גימור סופי, שהרי בסופו של דבר נרצה מראה אסתטי לבית. לכן לצד עבודות איטום בסנפלינג ניתן לבצע גם עבודות שפריץ, צביעה וכד'.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות איטום בסנפלינג
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !