עבודות סנפלינג מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג מחירהבניין שלכם נדרש לעבודות גובה שונות? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נכיר מקרוב את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר על עבודות גובה בעזרת סנפלינג. בין כלל הדגשים שיובאו מטה נכיר מקרוב את שיטת העבודה של גולשי הסנפלינג, נכיר את הליך הכשרתם, נמנה כמה מהעבודות השכיחות ביותר שהם מבצעים באופן תדיר וכמובן נגע במחירון מוערך לעבודות המרכזיות שיש לבצע בגובה. מעבר לכך, חשוב לדעת כי ישנן לא מעט דרכים לעבודה בגובה. בשורות הבאות נכיר את הדרכים השונות וכן נמנה את היתרונות הגדולים של שיטת העבודה בסנפלינג. אז רגע לפני שאתם בוחרים את אנשי המקצוע שלכם לעבודה בגובה, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

הכירו את כל השיטות לעבודה בגובה ובחרו נכון את השיטה הטובה מכולן

תחילה חשוב להדגיש כי כיום יש מגוון רחב של עבודות המחייבות שירותי עבודה בגובה. בניינים רבים נדרשים לאנשי מקצוע לאיטום קירות חיצוניים, צביעת קירות חיצוניים, חיזוק אריחים ושלל עבודות שיפוץ וחידוש בגובה. במטרה להשלים את כל שלבי העבודה בצורה יעילה, מדוייקת ומהירה, קיימ חשיבות רבה למתן שירותי עבודה בגובה. כל איש מקצוע שינסה להשלים עבורכם עבודה בקירות חיצוניים ללא מתן שירותי עבודה בגובה, לא יצליח להשלים את עבודתו בצורה מקצועית וימנע מכם את התוצאה המיטבית. על כן חשוב לדעת לבחור נכון אנשי מקצוע שיודעים להעניק שירותי עבודה מקצועיים בכל גובה. איך בדיוק עובדים בגובה? ישנן שלוש שיטות מרכזיות.

הכירו את השיטות השכיחות ביותר לעבודה בגובה:

  • עבודה בגובה בעזרת סנפלינג

השיטה המרכזית לביצוע מגוון רחב של עבודות גובה היא עבודה בסנפלינג. עבודה בגובה בעזרת סנפלינג כוללת יתרונות רבים בהשוואה לכל שאר השיטות המקבילות. במסגרת שיטה זו ישנם אנשי מקצוע גולשי סנפלינג הנעזרים בחבלים על מנת להגיע לכל פינה בבניין שלכם. חשוב להדגיש ולומר כי עבודה בסנפלינג מאפשרת לעבודה בכל גובה ללא כל מגבלה. בעזרת שליטה מקצועית בחבלים אנשי המקצוע יוכלו להתמקם בכל גובה ללא מגבלה, מה שיאפשר להם להשלים עבודות רבות בנוחות מירבית. רוצים עבודות גובה ללא דופי? חשוב לוודא כי אנשי המקצוע שלכם יוכלו לעבוד בנוחות וללא כל הפרעות.

בעזרת עבודה נכונה בגובה בעזרת סנפלינג, ניתן להשלים מגוון רחב של עבודות גובה במהירות מרבית וללא כל מגבלה. יתרון נוסף הוא העובדה כי ניתן להשלים עבודות גובה בעזרת סנפלינג בכל מקום ללא מגבלה. בשיטות הבאות לעיתים ישנן מגבלות הגורמות לאי נוחות מירבית של אנשי המקצוע.

 

  • עבודה בגובה בעזרת מנופים

אפשרות נוספת להשלמת שלל עבודות גובה היא עבודות גובה בעזרת מנוף ייעודי. כיום יש לא מעט מנופים ייעודיים לביצוע שלל עבודות גובה. שיטה זו נחשבת לשיטה מהירה המאפשרת לאנשי המקצוע להגיע לכל פינה בקירות החיצוניים של הבניין שלכם בקלות וביעילות רבה. אך חשוב לדעת כי לא לכל מקום ניתן להכניס מנוף שיוביל את אנשי המקצוע לכל פינה בקירות החיצוניים.

כמו כן חשוב לדעת כי עבודה בגובה בעזרת מנוף מגבילה את הגובה האפשרי לעבודה. מנוף לא יכול להוביל את אנשי המקצוע לכל גובה, מה שמעט מגביל במידה ומדובר בעבודה בקומות גבוהות במיוחד.

 

  • עבודה בגובה בעזרת פיגומים

האפשרות השלישית היא עבודה בגובה בעזרת פיגומים. היתרון של הפיגומים הוא שהם מאפשרים לאנשי מקצוע רבים לעבוד במקביל על קירות הבניין בנוחות מירבית. אנשים רבים כיום בוחרים בשיטת הפיגומים במטרה להתמודד עם עבודות גובה רבות. אך החיסרון המשמעותי של שיטה זו הוא העובדה כי נדרשים להוביל את הפיגומים ולהרכיב אותם בקרבת הבניין טרם תחילת העבודה. בתום כל שלבי העבודה נדרשים לפרק את הפיגומים ולהובילם בחזרה. שיטה זו אורכת זמן רב בהשוואה לעבודות גובה בעזרת סנפלינג. אז כמה זה עולה? המשיכו לקרוא את השורות הבאות.

עלויות העבודות השכיחות ביותר בעזרת סנפלינג

אנשים רבים מחפשים עבודות סנפלינג מחיר עבור העבודה הנדרשת על הקירות החיצוניים בביתם. בשורות הבאות נכיר מקרוב מחירון משוער לעבודה ממוצעת בתחומים שונים. בין כלל העבודות השכיחות ביותר ניתן למנות את התקנת רשתות כנגד יונים, ניקוי יסודי של חלונות הבניין או עבודות אחזקה שונות יעלו לכם כ 3,000 עד 4,000 לבניינים ממוצעים. חשוב להבהיר כי ככל שהבניין גבוה יותר והעבודה מרובה יותר, כך עלות העבודה תהיה גבוהה יותר. עבודות חיזוק אריחים יהיו מעט יקרות יותר.

חשוב להדגיש כי לא כל איש מקצוע יוכל להשלים עבורכם עבודות גובה בסנפלינג. לכן, חשוב לוודא כי איש המקצוע שלכם אכן עבר את מסלול הכשרתו באופן מלא ומחזיק בכל התעודות הנדרשות לעבודה בגובה בעזרת סנפלינג. כיום יש לא מעט אנשי מקצוע המציעים את עבודתם בגובה ללא רישיונות מתאימים. עבודה בגובה ללא הכשרה ייעודית לכך עלולה לסכן את שלום העובדים וכן את שלום כלל דיירי הבניין. יתרה מכך, איכות העבודה תהיה ברמה נמוכה בשל אי נוחות מרבית בעת ביצועה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עבודות סנפלינג מחיר
עבודות סנפלינג

החברה שלנו היא חברה מובילה בתחום עבודות סנפלינג בגובה. אם יש לכם רטיבות במעטפת הבניין, אם צריך לנקות חלונות גבוהים או אם אתם מעוניינים להתקין רשתות יונים- השירות שלנו מיועד בדיוק לכם​. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבצע עבודה איכותית, בטוחה ובמחיר משתלם ביותר.

התקשרו עכשיו !